U slučaju unosa pogrešnog AAI@EduHR identiteta ili lozinke prilikom prijave, javit će se ovakva greška:

Uzroci ove greške mogu biti:

  • netočni podaci (identitet i lozinka moraju se poklapati s onima koji su unešeni prilikom registracije)
    • aplikacija ne govori je li pogrešan identitet ili lozinka kako se ta informacija ne bi otkrila drugima
  • korisnik s identitetom ne postoji, odnosno, natjecatelj ili mentor se pokušava prijaviti bez da se registrirao

Nakon određenog neuspjelih pokušaja prijave s iste IP adrese ili u isti korisnički račun, aplikacija će zabraniti prijave na određen vremenski interval.


U slučaju više neuspjelih pokušaja prijave s iste IP adrese ili u isti korisnički račun, aplikacija će zabraniti prijave na određen vremenski interval.

Ovo se događa kako bi se integritet i sigurnost prijava i podataka natjecatelja i mentora očuvala i u slučaju zlonamjernih pokušaja prijave.

Dodatni pokušaji prijava nakon zabrane neće uspjeti (bez obzira na to jesu li podaci točni ili ne) te će produžiti interval čekanja na otključavanje.

Interval čekanja se broji od prvog neuspjelog pokušaja prijave u promotrenom rasponu. (Dakle, ako ste se probali prijaviti nekoliko puta neuspješno prije sigurnosnog blokiranja, pričekali 15 minuta i na zadnjem pokušaju bili sigurnosno blokirani, uzima se u obzir Vaš prvi pokušaj prijave)

U slučaju da Vam se ova greška neopravdano ili učestalo javlja, obratite nam se.


Ako u prvom koraku registracije ne unesete e-mail adresu koja završava na @skole.hr, pojavit će se ova poruka.

Potrebno je unijeti valjanu @skole.hr email adresu.


Ako u drugom koraku registracije ne uneste e-mail adresu ili broj mobitela, javit će se ovakva poruka.

Morate unijeti te podatke kako bismo Vas mogli kontaktirati bude li to potrebno. Ti podaci su obavezni i ne dijele se izvan Organizacije natjecanja.


Pogreška prilikom unosa podataka u posljednjem koraku registracije može biti iz više razloga.

Obavezni ste unijeti svoje ime i prezime (onakvim kakvim je - to će se koristiti na službenim dokumentima), lozinku (koja mora imati minimalno 8 znakova, od čega barem jedan mora biti broj ili posebni znak i ne smije biti među najučestalijim lozinkama na svijetu, što provjeramo prije nego što ju sigurno spremimo) i status u ustanovi.

Ostavite li neko od tih polja praznim ili neispravnim, javit će se ova greška.


U slučaju da su negdje unešeni podaci koje aplikacija ne može prihvatiti (što uglavnom uspije upozoriti) i da je obrazac poslan kao takav, javit će se ovakva pogreška s popisom pogrešaka:

Pokušajte ponovno, pazeći na ispravnost podataka.


Pritisnite li tipku za povratak u pregledniku (Back), obavezno osvježite stranicu! Svi zahtjevi bez osvježenja stranice neće uspjeti i rezultirat će greškom. Također možete ponoviti radnju klikom na link na početak na ekranu pogreške.

Svaki zahtjev u aplikaciji prema poslužitelju je, kako bi se spriječili CSRF napadi, potpisan idempotentnim tokenom s restrikcijom uporabe. To znači da se svaki zahtjev može dogoditi samo jednom i samo ondje gdje se to očekuje / gdje je to potrebno.






Ponekad se može pojaviti Pogreška 503:

Prilikom registracije, mogući uzroci ove pogreške su:

  • već postoji korisnički račun s danim AAI identitetom
  • kliknuli ste tipku za povratak u pregledniku (Back) bez osvježenja stranice (pogledajte upute za grešku iznad)
  • dogodile su se tehničke poteškoće na poslužitelju

O ovoj pogrešci je Organizacija natjecanja automatski obaviještena i riješit će se u najbržem mogućem roku. Javlja li Vam se ova pogreška učestalo, kontaktirajte Organizaciju natjecanja.